Regulamin wizyt
§ 1
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania
z usług świadczonych w Walczak Estetyka, zwanego dalej „Salonem”. -
Salon świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach: 10-20 oraz w soboty 10-17.
-
Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.
-
Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
-
Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
-
Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.
§ 2
Definicje
-
Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do
czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi. -
Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
-
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
-
Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
-
Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt. -
Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
-
Usługodawca – oznacza: Paweł Walczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Estetyka Paweł Walczak, pod adresem Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, lok. U08, 02-797 Warszawa, NIP: 9512172111, REGON: 389101886, zgodnie
z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: recepcja@walczakestetyka.pl, numer telefonu: 515-505-351.
§ 3
Klienci
-
Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.
-
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
-
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
-
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
§ 4
Świadczone usługi
-
Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług opublikowanym na stronie internetowej Salonu: walczakestetyka.pl, w serwisie Booksy albo dostępnym w Salonie
-
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
-
Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
-
W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 2 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
§ 5
Rezerwacja wizyt
-
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie, telefonicznie i/lub online.
-
Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 20% ceny Zabiegu.
-
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
-
Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
-
W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
§ 6
Spóźnienia
-
W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów. -
O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1 godziny.
-
Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
-
W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz
z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3. -
Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.
§ 7
Płatności
-
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
-
Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz na stronie internetowej Salonu: https://walczakestetyka.pl oraz w serwisie Booksy
-
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
-
Płatność gotówką
-
Płatność kartą płatniczą/kredytową/blikiem
-
voucher
-
przelew blik
-
przedpłata przelewem
-
Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
§ 8
Standardy pracy Salonu
-
Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
-
Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi. -
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
-
Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
-
Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
-
W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
§ 9
Obowiązki Usługodawcy
-
Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
-
przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,
-
w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
-
do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań
do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych, -
do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
-
do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.
§ 10
Reklamacje
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
w Salonie w dowolnej formie. -
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
-
Reklamacje składa się w formie pisemnej w Salonie, listem poleconym na adres: Walczak Estetyka, Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa, elektronicznie na adres email: recepcja@walczakestetyka.pl
-
Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
§ 11
Dane osobowe
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie, stanowiąca załącznik do niniejszego regulaminu, lub na stronie internetowej, pod adresem: http://walczakestetyka.pl.
§ 12
Postanowienia końcowe
-
Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.
-
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie. -
Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.
-
Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
-
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
-
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie. -
Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 05.08.2024.
REGULAMIN ZALICZEK
Niniejszy regulamin określa zasady wpłat zaliczek na poczet wykonywanych zabiegów oraz zwrotów zaliczek w przypadku niewykonania zabiegów, w związku z oferowanymi usługami przez Pawła Walczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Estetyka Paweł Walczak” NIP: 9512172111 (dalej „Walczak Estetyka”).
Kontakt z Walczak Estetyka można uzyskać korzystając z:
- adresu poczty elektronicznej: recepcja@walczakestetyka.pl,
- telefonicznie pod numerem telefonu 515 505 351 w godzinach pracy Walczak Estetyka (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-20.00 oraz w soboty w godzinach 10-15.00)
- formularzu kontaktowego znajdującego się na Stronie Internetowej walczakestetyka.pl.,
- osobiście w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej, tj. pod adresem:
Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa
Definicje
Poszczególnym zwrotom, na potrzeby niniejszego dokumentu nadaje się następujące brzmienie:
Regulamin – niniejszy regulamin.
Paweł Walczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Estetyka Paweł Walczak”, NIP: 9512172111
Regulamin świadczenia usług – dokument dostępny w siedzibie Walczak Estetyka oraz umieszczony na Stronie Internetowej określający ogólne warunki świadczenia usług, w tym w szczególności wykonywania Zabiegów przez Walczak Estetyka. Zapoznanie się i akceptacja warunków Regulaminu świadczenia usług jest niezbędna dla wykonania Zabiegu przez Walczak Estetyka.
Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia na wykonanie Zabiegów.
Zabieg – usługa w zakresie wykonywania zabiegów kosmetologii estetycznej, bądź zabiegów pielęgnacyjnych oferowana przez Walczak Estetyka., wymagająca wcześniejszej wpłaty Zaliczki.
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych Zabiegów można uzyskać bezpośrednio w Walczak Estetyka lub korzystając z każdego innego kanału kontaktowego wskazanego we wstępie niniejszego Regulaminu.
Umowa – umowa zlecenia wykonania Zabiegu (umowa starannego działania), zawierana pomiędzy Walczak Estetyka a Klientem; Umowa stanowi zlecenie w rozumieniu postanowień ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest jednoznaczne z zawarciem Umowy na warunkach określonych w Regulaminie świadczenia usług oraz w Regulaminie.
Strony – Sprzedawca i Klient.
Strona Internetowa – każda strona i podstrona internetowa, znajdująca się pod adresem: www.walczakestetyka.pl
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zleconych Walczak Estetyka Zabiegów do wykonania stanowiące potwierdzenie zawarcia Umowy.
Zaliczka – zaliczka w rozumieniu art. 743 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks Cywilny, na poczet wydatków związanych z wykonaniem Zabiegów przez DER-MED. Wysokość Zaliczki uwzględnia w całości wielkość wydatków koniecznych do poniesienia w związku z wykonaniem Zabiegu (rezerwacją terminu wykonania Zabiegu).
Wysokość oraz termin wpłaty Zaliczki
Wysokość Zaliczki uzależniona jest każdorazowo od rodzaju Zabiegu będącego przedmiotem Zamówienia oraz od ilości Zabiegów objętych jednym Zamówieniem i wynika wprost z wysokości wydatków, jakie Walczak Estetyka ponosi w związku z wykonywaniem Zabiegów,
- w szczególności kosztów związanych z rezerwacją dyspozycyjności zabiegowca, personelu wykonującego Zabieg, na czas jego trwania, kosztów środków, materiałów wykorzystywanych do wykonania Zabiegu, kosztów obsługi Zamówienia itp.
Szczegółową informację o każdorazowej wysokości Zaliczki odnośnie konkretnego Zabiegu można otrzymać w recepcji w siedzibie Walczak Estetyka, telefonicznie pod numerem: 515 505 351, mailowo: recepcja@walczakestetyka.pl lub osobiście pod adresem: Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa.
Złożenie Zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem woli o zapoznaniu się i zaakceptowaniu zobowiązania do wpłaty Zaliczki w określonej przez Walczak Estetyka kwocie, na poczet wydatków w związku z wykonaniem Zabiegu oraz zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści niniejszego Regulaminu i Regulaminu świadczenia usług.
Klient zapłaci Zaliczkę nie później aniżeli w terminie 7 dni przed datą zaplanowanego Zabiegu.
Z chwilą zaksięgowania Zaliczki na rachunku bankowym DER-MED lub z chwilą otrzymania środków tytułem Zaliczki przez Walczak Estetyka, pod warunkiem terminowej wpłaty Zaliczki, Klient uzyskuje rezerwację terminu wykonania Zabiegu.
Różnicę między ceną wykonania Zabiegu, a wpłaconą Zaliczką Klient zobowiązany jest zapłacić w dniu wykonania Zabiegu, po jego wykonaniu w recepcji w siedzibie Walczak Estetyka gotówką lub kartą płatniczą.
W szczególnych przypadkach, za zgodą Walczak Estetyka wyrażoną z zachowaniem formy dokumentowej pod rygorem nieważności, dopuszczalna jest zmiana terminu płatności Zaliczki przy jednoczesnym zachowaniu rezerwacji terminu
Zabiegu, przy czym brak zapłaty Zaliczki na 48 h przed planowanym Zabiegiem (w przypadku liposukcji brak wpłaty zaliczki na 5 dni przed planowanym zabiegiem) jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli przez Klienta o wypowiedzeniu Umowy. Art. 746 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny stosuje się odpowiednio. Walczak Estetyka nie jest zobowiązany do dodatkowego informowania Klienta o odwołaniu terminu wykonania Zabiegu.
Dopuszczalne formy płatności Zaliczki
Walczak Estetyka umożliwia wybór przez Klienta jednej z form płatności Zaliczki:
- w formie transakcji gotówkowej lub kartą płatniczą w recepcji w siedzibie Walczak Estetyka, pod adresem Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa
w formie przelewu bankowego na podane niżej dane:
Walczak Estetyka, Al. Komisji Edukacji Narodowej, 02-797 Warszawa
Nr konta: 05 1160 2202 0000 0005 5860 3829 (Millennium Bank)
W tytule należy wpisać datę i rodzaj zabiegu, którego dotyczy zaliczka oraz własne imię i nazwisko.
Po dokonaniu przelewu należy przesłać potwierdzenie wpłaty ma adres mailowy: recepcja@walczakestetyka.pl
- poprzez link do płatności elektronicznej Autopay
Rozwiązanie Umowy. Zwrot Zaliczki.
Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze Stron wyłącznie w przypadku zaistnienia ważnych powodów. Za ważne powody w rozumieniu Regulaminu uważa się w szczególności: chorobę Klienta lub/i osoby, która miała wykonać Zabieg, ujawnienie się przeciwwskazań medycznych do wykonania Zabiegu, zaistnienie obiektywnej przyczyny do braku możliwości wykonania Zabiegu.
Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Walczak Estetyka o zaistnieniu przesłanki do wypowiedzenia Umowy oraz o fakcie skorzystania z prawa do wypowiedzenia Umowy.
W uzasadnionych przypadkach, jeżeli nie spowoduje to konieczności poniesienia przez Walczak Estetyka dodatkowych wydatków w związku z wykonaniem Zabiegu, Walczak Estetyka może zmienić na prośbę Klienta termin wykonania Zabiegu.
Wysokość Zaliczki w całości odpowiada wydatkom ponoszonym przez Walczak Estetyka w związku z planowanym wykonaniem Zabiegu. Mając na uwadze, że wysokość wydatków jest zmienna w zależności od czasu pozostałego do przeprowadzenia planowanego Zabiegu, ustala się następujące zasady zwrotu Zaliczki:
W przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta w okresie krótszym niż 24 godzin do planowanego terminu wykonania Zabiegu albo do wykonania Zabiegu nie doszło z przyczyn innych, aniżeli leżących po stronie DER-MED, Zaliczka, jako równowartość wydatków, które Walczak Estetyka poczynił w celu należytego wykonania Umowy, a o których mowa w art. 746 k.c. nie podlega zwrotowi na rzecz Klienta. W przypadku zmiany terminu wykonania Zabiegu, Walczak Estetyka może w szczególnych przypadkach zaliczyć wpłaconą Zaliczkę na poczet wykonania Zabiegu w innym, umówionym terminie.
W przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta wcześniej niż na 24 godzin przed planowanym terminem wykonania Zabiegu albo do wykonania Zabiegu nie doszło z przyczyn leżących po stronie Walczak Estetyka, Walczak Estetyka zwróci w całości Klientowi wpłaconą Zaliczkę, z zastrzeżeniem, że zwrot Zaliczki nastąpi w tej samej formie płatności, w której Klient dokonał zapłaty Zaliczki.
Dodatkowo, w przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta wcześniej niż 48 godzin przed planowanym terminem wykonania Zabiegu, Walczak Estetyka zastrzega sobie prawo – w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jeżeli brak wykonania Zabiegu będzie związany z rzeczywistą szkodą po stronie Walczak Estetyka – do zwrotu Zaliczki pomniejszonej o poniesione wydatki, które Walczak Estetyka poczynił w celu należytego wykonania Umowy. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Walczak Estetyka poinformuje szczegółowo Klienta rodzaju i wysokości poniesionych wydatków, powodujących powstanie szkody w majątku Walczak Estetyka.
W przypadku istnienia podstaw do zwrotu Zaliczki lub jej części na rzecz Klienta, Walczak Estetyka dokona przedmiotowego zwrotu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia, w którym Zabieg miał zostać wykonany.
Postanowienia końcowe.
W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminie świadczenia usług, odpowiednio stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w tym w szczególności przepisy dotyczące zlecenia.
Niniejszy Regulamin dostępny jest w recepcji, w siedzibie Walczak Estetyka. pod adresem:
Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa oraz na Stronie Internetowej.