Regulamin wizyt

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem wizyt”, określa zasady korzystania
    z usług świadczonych w Walczak Estetyka, zwanego dalej „Salonem”.

  2. Salon świadczy Usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach: 10-20 oraz w soboty 10-17.

  3. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę Salonu, zwaną dalej „Usługą”.

  4. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.

  5. Na terenie całego Salonu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.

  6. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu.

§ 2

Definicje

  1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do
    czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.

  2. Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.

  3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.

  4. Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.

  5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz
    Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.

  6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.

  7. Usługodawca – oznacza: Paweł Walczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Estetyka Paweł Walczak, pod adresem Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, lok. U08, 02-797 Warszawa, NIP: 9512172111, REGON: 389101886, zgodnie
    z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: recepcja@walczakestetyka.pl, numer telefonu: 515-505-351.

§ 3

Klienci

  1. Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia.

  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.

  3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.

  4. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy
    o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.

§ 4

Świadczone usługi

  1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług opublikowanym na stronie internetowej Salonu: walczakestetyka.pl, w serwisie Booksy albo dostępnym w Salonie

  2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.

  3. Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.

  4. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 2 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.

§ 5

Rezerwacja wizyt

  1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie, telefonicznie i/lub online.

  2. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 20% ceny Zabiegu.

  3. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.

  4. Salon dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Salonu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w Salonie. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.

  5. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.

§ 6

Spóźnienia

  1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w Salonie Klient powinien stawić się w Salonie na ok. 5-10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu,
    w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.

  2. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników Salonu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 1 godziny.

  3. Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.

  4. W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Salon ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz
    z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3.

  5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku Salonu.

§ 7

Płatności

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.

  2. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz na stronie internetowej Salonu: https://walczakestetyka.pl oraz w serwisie Booksy

  3. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:

  1. Płatność gotówką

  2. Płatność kartą płatniczą/kredytową/blikiem

  3. voucher

  4. przelew blik

  5. przedpłata przelewem

  1. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.

§ 8

Standardy pracy Salonu

  1. Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.

  2. Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych
    i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.

  3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.

  4. Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.

  5. Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.

  6. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Przerwany zabieg jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.

§ 9

Obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:

  1. przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia,

  2. w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,

  3. do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań
    do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych,

  4. do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,

  5. do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi.

§ 10

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu
    w Salonie w dowolnej formie.

  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.

  3. Reklamacje składa się w formie pisemnej w Salonie, listem poleconym na adres: Walczak Estetyka, Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa, elektronicznie na adres email: recepcja@walczakestetyka.pl

  4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia
    i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.

§ 11

Dane osobowe

Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej, z którą Klient zapoznaje się podczas pierwszej wizyty w Salonie, stanowiąca załącznik do niniejszego regulaminu, lub na stronie internetowej, pod adresem: http://walczakestetyka.pl.

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca.

  2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.

  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług –
    w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wywieszenia go w Salonie.

  4. Aktualny Regulamin wizyt jest wywieszony i dostępny w Salonie w miejscu widocznym i dostępnym dla Klientów.

  5. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.

  6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.

  7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone
    z postanowień niniejszego regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.

  8. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 05.08.2024.


REGULAMIN ZALICZEK

Niniejszy regulamin określa zasady wpłat zaliczek na poczet wykonywanych zabiegów oraz zwrotów zaliczek w przypadku niewykonania zabiegów, w związku z oferowanymi usługami przez Pawła Walczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „Estetyka Paweł Walczak” NIP: 9512172111 (dalej „Walczak Estetyka”).

Kontakt z Walczak Estetyka można uzyskać korzystając z:

  • adresu poczty elektronicznej: recepcja@walczakestetyka.pl,
  • telefonicznie pod numerem telefonu 515 505 351 w godzinach pracy Walczak Estetyka (od poniedziałku do piątku w godzinach 10-20.00 oraz w soboty w godzinach 10-15.00)
  • formularzu kontaktowego znajdującego się na Stronie Internetowej walczakestetyka.pl.,
  • osobiście w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej, tj. pod adresem:
    Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa

Definicje

Poszczególnym zwrotom, na potrzeby niniejszego dokumentu nadaje się następujące brzmienie:

Regulamin – niniejszy regulamin.

Paweł Walczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Estetyka Paweł Walczak”, NIP: 9512172111

Regulamin świadczenia usług – dokument dostępny w siedzibie Walczak Estetyka oraz umieszczony na Stronie Internetowej określający ogólne warunki świadczenia usług, w tym w szczególności wykonywania Zabiegów przez Walczak Estetyka. Zapoznanie się i akceptacja warunków Regulaminu świadczenia usług jest niezbędna dla wykonania Zabiegu przez Walczak Estetyka.

Klient – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia na wykonanie Zabiegów.

Zabieg – usługa w zakresie wykonywania zabiegów kosmetologii estetycznej, bądź zabiegów pielęgnacyjnych oferowana przez Walczak Estetyka., wymagająca wcześniejszej wpłaty Zaliczki.

Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych Zabiegów można uzyskać bezpośrednio w Walczak Estetyka lub korzystając z każdego innego kanału kontaktowego wskazanego we wstępie niniejszego Regulaminu.

Umowa – umowa zlecenia wykonania Zabiegu (umowa starannego działania), zawierana pomiędzy Walczak Estetyka a Klientem; Umowa stanowi zlecenie w rozumieniu postanowień ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest jednoznaczne z zawarciem Umowy na warunkach określonych w Regulaminie świadczenia usług oraz w Regulaminie.

Strony – Sprzedawca i Klient.

Strona Internetowa – każda strona i podstrona internetowa, znajdująca się pod adresem: www.walczakestetyka.pl

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zleconych Walczak Estetyka Zabiegów do wykonania stanowiące potwierdzenie zawarcia Umowy.

Zaliczka – zaliczka w rozumieniu art. 743 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.

Kodeks Cywilny, na poczet wydatków związanych z wykonaniem Zabiegów przez DER-MED. Wysokość Zaliczki uwzględnia w całości wielkość wydatków koniecznych do poniesienia w związku z wykonaniem Zabiegu (rezerwacją terminu wykonania Zabiegu).

Wysokość oraz termin wpłaty Zaliczki

 Wysokość Zaliczki uzależniona jest każdorazowo od rodzaju Zabiegu będącego przedmiotem Zamówienia oraz od ilości Zabiegów objętych jednym Zamówieniem i wynika wprost z wysokości wydatków, jakie Walczak Estetyka ponosi w związku z wykonywaniem Zabiegów,

  1. w szczególności kosztów związanych z rezerwacją dyspozycyjności zabiegowca, personelu wykonującego Zabieg, na czas jego trwania, kosztów środków, materiałów wykorzystywanych do wykonania Zabiegu, kosztów obsługi Zamówienia itp.

Szczegółową informację o każdorazowej wysokości Zaliczki odnośnie konkretnego Zabiegu można otrzymać w recepcji w siedzibie Walczak Estetyka, telefonicznie pod numerem: 515 505 351, mailowo: recepcja@walczakestetyka.pl lub osobiście pod adresem: Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa.

Złożenie Zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem woli o zapoznaniu się i zaakceptowaniu zobowiązania do wpłaty Zaliczki w określonej przez Walczak Estetyka kwocie, na poczet wydatków w związku z wykonaniem Zabiegu oraz zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści niniejszego Regulaminu i Regulaminu świadczenia usług.

Klient zapłaci Zaliczkę nie później aniżeli w terminie 7 dni przed datą zaplanowanego Zabiegu.

Z chwilą zaksięgowania Zaliczki na rachunku bankowym DER-MED lub z chwilą otrzymania środków tytułem Zaliczki przez Walczak Estetyka, pod warunkiem terminowej wpłaty Zaliczki, Klient uzyskuje rezerwację terminu wykonania Zabiegu.

Różnicę między ceną wykonania Zabiegu, a wpłaconą Zaliczką Klient zobowiązany jest zapłacić w dniu wykonania Zabiegu, po jego wykonaniu w recepcji w siedzibie Walczak Estetyka gotówką lub kartą płatniczą.

W szczególnych przypadkach, za zgodą Walczak Estetyka wyrażoną z zachowaniem formy dokumentowej pod rygorem nieważności, dopuszczalna jest zmiana terminu płatności Zaliczki przy jednoczesnym zachowaniu rezerwacji terminu

Zabiegu, przy czym brak zapłaty Zaliczki na 48 h przed planowanym Zabiegiem (w przypadku liposukcji brak wpłaty zaliczki na 5 dni przed planowanym zabiegiem) jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli przez Klienta o wypowiedzeniu Umowy. Art. 746 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny stosuje się odpowiednio. Walczak Estetyka nie jest zobowiązany do dodatkowego informowania Klienta o odwołaniu terminu wykonania Zabiegu.

Dopuszczalne formy płatności Zaliczki

Walczak Estetyka  umożliwia wybór przez Klienta jednej z form płatności Zaliczki:

  • w formie transakcji gotówkowej lub kartą płatniczą w recepcji w siedzibie Walczak Estetyka, pod adresem Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa

w formie przelewu bankowego na podane niżej dane:
Walczak Estetyka,  Al. Komisji Edukacji Narodowej, 02-797 Warszawa
Nr konta: 05 1160 2202 0000 0005 5860 3829 (Millennium Bank)
W tytule należy wpisać datę i rodzaj zabiegu, którego dotyczy zaliczka oraz własne imię i nazwisko.
Po dokonaniu przelewu należy przesłać potwierdzenie wpłaty ma adres mailowy: recepcja@walczakestetyka.pl

  • poprzez link do płatności elektronicznej Autopay

Rozwiązanie Umowy. Zwrot Zaliczki.

Umowa może zostać wypowiedziana przez każdą ze Stron wyłącznie w przypadku zaistnienia ważnych powodów. Za ważne powody w rozumieniu Regulaminu uważa się w szczególności: chorobę Klienta lub/i osoby, która miała wykonać Zabieg, ujawnienie się przeciwwskazań medycznych do wykonania Zabiegu, zaistnienie obiektywnej przyczyny do braku możliwości wykonania Zabiegu.

Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Walczak Estetyka o zaistnieniu przesłanki do wypowiedzenia Umowy oraz o fakcie skorzystania z prawa do wypowiedzenia Umowy.

W uzasadnionych przypadkach, jeżeli nie spowoduje to konieczności poniesienia przez Walczak Estetyka dodatkowych wydatków w związku z wykonaniem Zabiegu, Walczak Estetyka może zmienić na prośbę Klienta termin wykonania Zabiegu.

Wysokość Zaliczki w całości odpowiada wydatkom ponoszonym przez Walczak Estetyka w związku z planowanym wykonaniem Zabiegu. Mając na uwadze, że wysokość wydatków jest zmienna w zależności od czasu pozostałego do przeprowadzenia planowanego Zabiegu, ustala się następujące zasady zwrotu Zaliczki:

W przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta w okresie krótszym niż 24 godzin do planowanego terminu wykonania Zabiegu albo do wykonania Zabiegu nie doszło z przyczyn innych, aniżeli leżących po stronie DER-MED, Zaliczka, jako równowartość wydatków, które Walczak Estetyka poczynił w celu należytego wykonania Umowy, a o których mowa w art. 746 k.c. nie podlega zwrotowi na rzecz Klienta. W przypadku zmiany terminu wykonania Zabiegu, Walczak Estetyka może w szczególnych przypadkach zaliczyć wpłaconą Zaliczkę na poczet wykonania Zabiegu w innym, umówionym terminie.

W przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta wcześniej niż na 24 godzin przed planowanym terminem wykonania Zabiegu albo do wykonania Zabiegu nie doszło z przyczyn leżących po stronie Walczak Estetyka, Walczak Estetyka zwróci w całości Klientowi wpłaconą Zaliczkę, z zastrzeżeniem, że zwrot Zaliczki nastąpi w tej samej formie płatności, w której Klient dokonał zapłaty Zaliczki.

Dodatkowo, w przypadku, gdy Umowa została wypowiedziana przez Klienta wcześniej niż 48 godzin przed planowanym terminem wykonania Zabiegu, Walczak Estetyka zastrzega sobie prawo – w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jeżeli brak wykonania Zabiegu będzie związany z rzeczywistą szkodą po stronie Walczak Estetyka – do zwrotu Zaliczki pomniejszonej o poniesione wydatki, które Walczak Estetyka poczynił w celu należytego wykonania Umowy. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, Walczak Estetyka poinformuje szczegółowo Klienta rodzaju i wysokości poniesionych wydatków, powodujących powstanie szkody w majątku Walczak Estetyka.

W przypadku istnienia podstaw do zwrotu Zaliczki lub jej części na rzecz Klienta, Walczak Estetyka dokona przedmiotowego zwrotu w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia, w którym Zabieg miał zostać wykonany.

Postanowienia końcowe.

W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminie świadczenia usług, odpowiednio stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w tym w szczególności przepisy dotyczące zlecenia.

Niniejszy Regulamin dostępny jest w recepcji, w siedzibie Walczak Estetyka. pod adresem:

Al. Komisji Edukacji Narodowej 51, 02-797 Warszawa oraz na Stronie Internetowej.

Zadbaj o siebie
już dziś!

lub Zadzwoń + 48 515 505 351